12 oct. 2010

Ziua numarul patru

Am racit, nu numai eu, ci toti din casa suntem raciti. Ca de obicei frigul ne-a luat prin surprindere, iar acum v-a trebui sa stam cu ceaiuri si pastile in nas, bine nu chiar in  nas, am mai auzit cazuri cand unii s-au chinuit sa-si indese supozitoare in nas sau sa inghita ovule, (dar asta e cand nu-ti spune medicul si instructiunile de folosire).Ei, oricum trece dar cel mai bine e sa nu o luam prea in serios si sa o ajutam sa plece mai repede. 
Ma gandeam ca nu-mi place toamna, e singurul anotimp care nu prea imi place, de fapt imi place toamna sa merg intr-o padure de fagi, sa ma intind pe covorul de frunze si sa privesc alte frunze cazand. 
Mi-am adus aminte de o piesa cantata de Baniciu, chiar Frunza se numeste, frumoase versuri. 
Cel mai mult imi place iarna, cu multa, multa zapada. Imi aduce aminte de copilarie, intotdeauna mi-a placut sa ma dau cu saniuta, chiar daca imi inghetau mainile si picioarele, chiar daca era greu de urcat sania pana in varful dealului si tare repede ajungeai cu ea jos. Ce mare si grea parea pe atunci saniuta si fratii mei de multe ori ma lasau pe mine sa o trag la deal, parca imi si aduc aminte de cate nazbatii mai faceam si ma amuz. Tare ne mai necajeam unii pe altii. 
E minunata copilaria, fara griji, fara probleme, fara stres ne spuneau mereu parintii nostri dar niciodata nu-i credeam ca e cea mai frumoasa perioada a vietii, bine mai sunt si altele dar dupa ce treci de acest prag al copilariei nu mai simti totul la fel... Acum am sa ma duc sa-mi fac un ceai, sa beau un Fervex si sa ma cuibaresc in pat sperand ca maine ma voi simti mai bine.

Niciun comentariu: