9 oct. 2010

Ziua numarul trei

Cum sa-ti cumperi o casa in ziua de azi? Ma tot roade aceasta problema de ceva vreme dar cred ca pentru unii ramane doar un vis o problema care nu va putea fi realizata. Acum un an si ceva am incercat sa fac un imprumut la banca, eram desingur angajat cu carte de munca si indeplineam aproape toate conditiile si pe deasupra nu vroiam nici o suma mare vreo 30 de milioane lei vechi, dar nu mi s-a aprobat, puteti banui de ce?
 Pentru ca numarul de angajati din firma la care lucram era  mic, adica 5, in fine am oftat si am plecat nu am mai incercat si la alte banci si dupa o vreme chiar m-am bucurat ca nu am facut creditul pentru ca o vreme am stat pe bara, firma la care lucram si-a inchis portile. Si uite asa stau si ma gandesc ce banca mi-ar putea imprumuta mie bani, avansul acela de 30% care se cere atunci cand vrei sa-ti cumperi o casa care e o suma cand nici macar cu carte de munca nu te poti angaja si nici un salariu prea mare nu poti avea incat sa reusesti sa achiti ratele. Ies pe piata cu tot felul de oferte, Prima casa 1, Prima casa 2 si acum am vazut ca urmeaza Prima casa 3 ( parca ar fi Rocky 1, Rocky 2 si Rocky se intoarce) filme pe care le stiti prea bine si in care Sylvester Stallone primeste si da pumni cu nemiluita, filme la care stai si te uiti si nu stii de ce te uiti asa si cu programele astea , te uiti ca prostu ca oricum tot nu-ti permiti . Nu vreau sa par prea pesimista, sa stiti ca inca mai am vise si sperante de cand eram copil si nu astept o minune ca sa m-i le indeplinesc. De mic copil imi doresc doua lucruri foarte tare si sper ca macar pe unul sa reusesc sa mi-l indeplinesc. As vrea sa vad Venetia pana nu o sa fie inghitita de ape si as mai vrea sa-mi deschid o ceainarie, una in care sa vii si sa te simti ca acasa, in care daca intri dimineata la prima ora sa simti mirosul unui mic dejun pregatit in casa iar seara sa vii cu prietenii de la munca sa te asezi pe o canapea in fata unei cesti de ceai cu un miros placut de ierburi aromate sau tot felul de fructe aromate frumos mirositoare si sa povestiti cate una alta sau chiar sa puteti face anumite lucruri pe care le-ati face acasa si ati deranja vecinii ( sa jucati mima sau jocuri de cuvinte sau tot felul de jocuri pe care le jucati in copilarie iar acum de ceva vreme le-ati uitat pe undeva in vreun sertar pentru ca, grijile si nevoile voastre sunt prea mari )  in felul acesta ati antrena si altii din jurul vostru si v-ati face cunostinte noi.

Niciun comentariu: